هم‌اندیشان ۱۳۴۸

هم‌اندیشان راهی به سوی کتاب، فرهنگ، اندیشه

هم‌اندیشان ۱۳۴۸

هم‌اندیشان راهی به سوی کتاب، فرهنگ، اندیشه

هم‌اندیشان ۱۳۴۸

کارگروه دانشجویی کتاب و کتابخوانی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

هر کس که با کتاب‌ها 🌺🍃
آرامش یابد، 🌺🍃
راحتی و آسایش از او سلب نمی‌گردد. 🌺🍃

🍃 "امام علی(ع)"🍃

این صفحه توسط یکی از اعضای گروه هم‌اندیشان مدیریت می‌شود.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

معرفی کتاب زینا

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ب.ظ

#معرفی_کتاب📕

#زینا

#خدیجه_تاج‌الدین

رمانی ۳۱۲ صفحه‌ای که روایتگر روزهای جوانی دختری مرفه با اعتقاداتی نه چندان قوی‌ست.  دانشجوی پزشکی‌ست و برای رهایی از مشکلات عاطفی به بیمارستانی در نزدیکی خط مقدم می‌رود تا کمی دغدغه‌ها و مشکلاتش را از یاد ببرد که خیلی زود به اسارت درمی‌آید اما این اسارت مقدمه ایست بر رهایی او...

«صبح باری دیگر به زیارت رفتم . پس از عرض ارادت و طلب مساعدت به طرف مغازه اش به راه افتادم، در مغازه بسته بود. ساعتی از فاصله  ای نسبتاً دور منتظر ایستادم، بالاخره از راه رسیدند. پسر در را باز کرد، آه خدای من! یعنی می‌توانست آن پسر بچه‌ی دوست داشتنی یاسر باشد؟! شب گذشته را آن قدر محو افکار ماجد بودم که کاملاً یاسر را از یاد برده بودم؛ یعنی این پسربچه همان کودکی ست که چندین روز او را بغل داشته و به این طرف و آن طرف کشانده بودم؟!»


ارسالی از خانم سیفی_دانشکده پیراپزشکی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی