هم‌اندیشان ۱۳۴۸

هم‌اندیشان راهی به سوی کتاب، فرهنگ، اندیشه

هم‌اندیشان ۱۳۴۸

هم‌اندیشان راهی به سوی کتاب، فرهنگ، اندیشه

هم‌اندیشان ۱۳۴۸

کارگروه دانشجویی کتاب و کتابخوانی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی(ره)

هر کس که با کتاب‌ها 🌺🍃
آرامش یابد، 🌺🍃
راحتی و آسایش از او سلب نمی‌گردد. 🌺🍃

🍃 "امام علی(ع)"🍃

این صفحه توسط یکی از اعضای گروه هم‌اندیشان مدیریت می‌شود.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یا زهرا💚

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷ ق.ظ

یا زهرا

#برشی_از_کتاب📖 

#یازهرا(س)

محمد گفت: من در عملیاتی شهید می شوم که رمز آن یازهرا (س) است. من هم فرمانده گردان یازهرا (س) هستم! 

نمیدانم چرا یکدفعه یاد این حرف ها افتادم. خیلی دلشوره داشتم. یکدفعه صدای خمپاره آمد. برگشتم به سمت نوک تپه. گلوله دقیق داخل سنگر فرماندهی خورده بود...

محمد را از سنگر بیرون آوردیم. دستم را به زیر پهلوی او بردم. شکاف عمیقی در پهلوی چپش بود. بازوی راست او هم غرق خون بود. تعجب کردم! چطور خمپاره از بالا آمده و اینطور در دو طرف بدن زخم ایجاد کرده...


گفته بود؛

جنازه من را که آوردند از حسینیه بنی فاطمه (ع) تشییع کنید. قبل از دفن لباس سپاه به من بپوشانید. پیشانی بند یازهرا (س) به سر من ببندید. در گلستان شهدا کنار سید رحمان مرا دفن کنید. پدر و مادرم مرا در قبر بگذارند، روی سنگ قبر من هم فقط بنویسید: یازهرا (س)



▪️یا زهرا (سلام الله علیها)، زندگی نامه و خاطرات شهید محمدرضا تورجی زاده

گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی


ارسالی از خانم جعفری




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی